שר הביטחון בהערכת מצב: "השלב הבא במלחמה החל"

    קובי פינקלר No Comments on שר הביטחון בהערכת מצב: "השלב הבא במלחמה החל"

    שר הביטחון גלנט קיים היום הערכת מצב במפקדת אוגדה 36 הפועלת בבית החולים שיפא ואמר: "יש ממתאים משמעותיים – פועלים בצורה מדויקת ונחושה. השלמנו את כיבוש וטיהור מערב העיר עזה, עוברים שלב בתמרון"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון יואב גלנט קיים לפני זמן קצר הערכת מצב באוגדה 36 במהלכה קיבל סקירה על התקדמות הכוחות בשטח בדגש על הפעילות המתבצעת במתחם בית החולים שיפאא'.

    בהערכת המצב השתתפו: סגן הרמטכ״ל האלוף אמיר ברעם, האלוף איתי וירוב והקצונה הבכירה באוגדה.

    בסיום הביקור אמר השר: "הגעתי היום למפקדת האוגדה שכוחותיה המיוחדים פועלים גם בתוך בית החולים שיפא. יש שם ממצאים משמעותיים, הפעולה נמשכת והיא נעשית בצורה מדויקת, סלקטיבית אבל מאוד מאוד נחושה. ביממה האחרונה השלמנו את הכיבוש והטיהור של כל החלק המערבי של העיר עזה, השלב הבא החל – הכוחות פועלים באופן מדויק, באופן נחוש, בצורה החלטית, בתיאום מאוד גבוה בין כוחות האוויר, הים, היבשה, בליווי של מודיעין עוטף וחזק מאוד".

    "ככל שנעמיק את הפעולה הזאת, נגביר את הלחץ על החמאס ונשחוק עוד מפקדות, נפגע בעוד מנהרות, נחסל עוד פעילים, ונוריד עוד ראשי ארגונים, כך יגדל הסיכוי להשיב את החטופים שלנו, כי האויב הזה מבין רק כוח ואנחנו מסבירים לו היטב מה זה כוח. כאן במקום הזה לא שומעים את רחשי הרקע, שומעים רק את רעם התותחים, את שרשראות הטנקים ואת התנועה המאוד מדויקת של לוחמי החי"ר והכוחות המיוחדים – הביצוע במיטבו".



    0 תגובות